گوشه ها یی از تاریخ ایران

گوشه ها یی از تاریخ ایران

بررسی گوشه هایی از تاریخ ایران
گوشه ها یی از تاریخ ایران

گوشه ها یی از تاریخ ایران

بررسی گوشه هایی از تاریخ ایران

دشمنان نامریی ایران(10): برنارد لوییس و دروغ اتمی او

 بر اساس یک  پیش بینی دروغین و کینه ورزانه و بی اساسی که برنارد لوییس در مجله وال استریت ژورنال نو شته بود و قصدش آماده سازی حملاتی از جانب غرب به ایران بود می رفت که حوادثی سهمگین جهان و ایران را گرفتار کند. 

در همان زمان خبرنامه  WSJ  این پیشگویی ر زیلانه را در آمریکا و اروپا منتشر کرد. متن خبرنامه به این شرح بود:

"هولوکاست هسته ای امروز آغاز   می شود: WSJ:به امور خود نظم دهید! 

توماس سی گرین

دوشنبه 21 اوت 2006 // 15:52 UTC

اطلاعیه خدمات عمومی رجیستر:

 با تأسف گزارش می دهد که جهان در شرف پایان است. به نظر می رسد که ایران امروز، 22 آگوست، با سلاح هسته ای به اسرائیل حمله کرده و جنگ جهانی سوم را آغاز خواهد کرد، همانطور که برنارد لوئیس محقق مشهور اسلامی در سرمقاله اخیر خود در وال استریت ژورنال توضیح می دهد .

این استاد دانشگاه می‌گوید: «به نظر می‌رسد رویارویی بین یک ایران مجهز به سلاح هسته‌ای و دشمنان مورد علاقه‌اش که مرحوم آیت‌الله خمینی از آنها به عنوان شیطان بزرگ و شیطان کوچک، یعنی آمریکا و اسرائیل نام برده‌اند، در حال وقوع است».

"حمله مستقیم به ایالات متحده، اگرچه ممکن است، اما در آینده نزدیک کمتر محتمل است. اسرائیل هدف نزدیک تر و آسان تر است، و [محمود] احمدی نژاد، رئیس جمهور ایران، نشانه هایی از تفکر در این راستا را نشان داده است."

طبیعتاً این منجر به حمله فاجعه آمیز به ایران خواهد شد. در مورد اینکه چرا ایرانی‌ها ممکن است بخواهند نسل‌کشی کنند، لوئیس توضیح می‌دهد که آنها از این طریق خنده‌دار هستند: «تهدید انتقام‌جویی مستقیم علیه ایران... با عقده خودکشی یا شهادتی که امروز بخش‌هایی از جهان اسلام را گرفتار کرده، ضعیف شده است. بدون مشابهت در ادیان دیگر، یا در گذشته اسلامی».

علاوه بر این، توسط کتاب مقدس مقرر شده است. «در اسلام، مانند یهودیت و مسیحیت، اعتقادات خاصی در مورد مبارزه کیهانی در آخرالزمان وجود دارد - یأجوج و ماجوج، ضد مسیح، آرماگدون - و برای مسلمانان شیعه، بازگشت امام غایب که مدت ها مورد انتظار بود، به پایان می رسد. پیروزی نهایی نیروهای خیر بر شر، هر چند که اینها را بتوان تعریف کرد. آقای احمدی نژاد و یارانش به وضوح معتقدند که این زمان است، و مبارزه پایانی از قبل آغاز شده و در واقع به خوبی پیش رفته است.

پروفسور بین سطرها خوانده و تاریخ بهینه پایان تمدن بشری را کشف کرده است. «امسال 22 آگوست، در تقویم اسلامی، مطابق با بیست و هفتمین روز ماه رجب سال 1427 است. این شبی است که طبق سنت، بسیاری از مسلمانان شب پرواز حضرت محمد (ص) را بر اسب بالدار گرامی می دارند. براق، ابتدا به «دورترین مسجد» که معمولاً با اورشلیم و سپس به بهشت ​​و پس از آن شناخته می‌شود (ر.ک، قرآن 17.1). از جهان."

بنابراین، آن را پس از آن. مایلیم از خوانندگان خود به خاطر نظرات ایمیلی فراوان، شعله های آتش و تهدید به مرگ تشکر کنیم. ما مطمئناً از سالها اطلاع رسانی و سرگرمی شما لذت برده ایم، اما همه چیزهای خوب باید به پایان برسند.

از طرف دیگر، هیچ زمانی برای خداحافظی با جهان بهتر از زمانی که مطبوعات جریان اصلی آماده می شوند تا ما را با گمانه زنی هایی در مورد مرگ جان بنت رمزی ، از مکان های پخش در بولدر، کلرادو غرق کنند، وجود ندارد. این که ما از تفکرات روزانه گرتا ون ساسترن در مورد آنچه ممکن است اتفاق افتاده باشد یا نه، در امان خواهیم ماند، مطمئناً باید وجود خدای مهربان و مهربان را ثابت کند.

و بنابراین ما برای ملاقات با او با شادی و سپاسگزاری آماده می شویم. "

واضح است که شیطانهای مجسمی مانند بر نارد لوییس همواره در این شیپور دروغ دمیده و چه دروغشان باور شده باشد(مورد عراق) چه جدی گرفته نشده باشد ( مورد ایران) باز هم در این شیپور اهریمنی خواهند دمید. نکته تاسف بار این است که غرب بویژه مردم آمریکا  هنوز این دروغها را باور می کنند و البته چهره امثال برنارد لوییس را نمی بینند که زمان پخش این خبرهای دروغ از تلویزیونها و رادیو خنده زشت او راببیند که به سرتا پای آنان حواله می کند.

امیر تهرانی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد